.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ویدئو پروژکتور کاسیو XJ-V1

تکنولوژی ساخت: LED HYbrid
وضوح تصویر:
XGA

شدت روشنایی: 2700 lumen
نسبت کنتراست تصویر: 20000:1

معرفی دیتا ویدئو پروژکتور کاسیو XJ-V1

ویدئو پروژکتور کاسیو XJ-V1 از تکنولوژی ساخت LED HYbrid بهره برده است و در رده ی دیتاهای با کیفیت بازار قرار دارد به این خاطر که از منبع نوری جدیدی به نام هیبریدی برخوردار می باشد. امکان دستیابی به خلوص رنگ و پیشرفت در تولید مجدد رنگ ها را دارد و تصاویر با رنگ های شفاف تر و زیباتر را نشان می دهد. از کالاهای مرتبط بادیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-X31 و دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma X341 به شمار می رود.

در ادامه معرفی دیتا ویدئو پروژکتور کاسیو XJ-V1 باید بگوییم که مناسب برای کلاس های آموزشی، دانشگاه ها، مدارس و دفاتر مدیران می باشد. دیتا پروژکتور کاسیو XJ-V1 قابلیت نمایش عکس ها و فایل های PDF و دیگر فرمت ها را دارد که بدون نیاز به هر گونه تبدیل دهنده عملیات مورد نیاز را می توان با استفاده از کنترل و بی سیم هدایت کرد.

معرفی دیتا ویدئو پروژکتور کاسیو XJ-V1

طراحی و کیفیت تصویر دیتا ویدئو پروژکتور CASIO XJ-F20XN

ویدیو پروژکتور CASIO XJ-F20XN با وضوح تصویر بالا XGA می تواند تصویری در ابعاد مختلف را در اختیار مصرف کننده قرار بدهد. بدنه پروژکتورهای سری Core از ساختاری منحصر بفرد با سه بلوک جداگانه است که منبع نوری را به خوبی محافظت می کنند به همین خاطر باعث می شود مصرف کننده با اطمینان بیشتری علاقه مند به خرید ویدئو پروژکتور بشود.

از لحاظ طراحی و کیفیت تصویر دیتا ویدئو پروژکتور CASIO XJ-F20XN در ابعاد 270 × 89 × 270 ميلي متر با وزن 2.8 طراحی و ساخته شده است. این دیتا پروژکتور از فناوری‌ Direct‌ ON/OFF‌ بهره برده سبب‌شده تا دستگاه در کمتر از 10 ثانیه به روشن‌ترین حالت خود رسیده و در کسری از ثانیه هم خاموش شود. قابلیت پیمایش بین عکس ها، نمایش عکس های دوربین دیجیتال بلافاصله پس از گرفته شدن را دارد که می توان بر روی صفحات مرورگر اینترنت آنها را به اشتراک گذاشته و برای داشتن کنفرانس پر بازده تر و اثر گذارتر کمک می کند.

طراحی و کیفیت تصویر دیتا ویدئو پروژکتور CASIO XJ-F20XN

دیتا ویدئو پروژکتور کاسیو CASIO XJ-V1

در پایان باید گفت که دیتا ویدئو پروژکتور کاسیو CASIO XJ-V1از پورت های VGA- HDMI و RGB برخوردار می باشد. لازم به ذکر است بدانید این دستگاه پروژکتور از تکنولوژی بدون لامپ (LampFree Technology) کاسیو با عمری برابر 20.000 ساعت استفاده می‌کند که با در نظر گرفتن میزان روشنایی این مدل بسیار تحسین برانگیز است. در طول عمر پروژکتور نیازی به تعویض لامپ دستگاه نخواهید داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

 





:: برچسب‌ها: ویدئو پروژکتور, دیتا پروژکتور, ویدئو پروژکتور کاسیو, دیتا پروژکتور کاسیو XJ-V1, ویدئو پروژکتور CASIO XJ-V1 ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 30 ارديبهشت 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی